خطبه نماز جمعه مورخه 1393/06/21
خطبه نماز جمعه مورخه 1393/06/21


ایشان همچنین در ادامه افزودند در هر عصر وزمانه ای از میان دستاوردهای جامعه بشری یکی برجستگی و تأثیرگذاری بیشتری در جامعه دارد و توجه همگان را به خود جلب می کند.درعصر حضرت موسی (ع) جادوگری ، در عصر حضرت عیسی (ع) پزشکی وطبابت و در عصر رسول خدا (ص) شعر وادبیات ودر عصر ما مهمترین ومؤثرترین زمینه در جامعه در عرصه سینما است ؛ که اولین وبهترین راه مبارزه با فرهنگ متحد غرب همین سینماست که می شود با کمی توجه به سینما آن را در اختیار انسان های پاک قرار داد.

ایشان همچنین در خطبه دوم خود بیان داشتند تروریسم در منطقه به خصوص طالبان وداعش زائیده آمریکا وغرب است که سیاست دوگانه آمریکا وغرب در مقابله با تروریسم به مانند سیاست آن ها با مسئله حقوق بشر است.

در ادامه ایشان بیان کردند که مسئولان باید جدیت بیشتری برای به پایان رساندن محور مواصلاتی فیروزکوه- سوادکوه- قائمشهر به خرج دهند چراکه فقط در یکی دو سال اخیر در مسیر 3 کیلومتری از منطقه بالازیراب تا سرخکلا تعداد 108 نفر بر اثر تصادف جان باختند که آمار بسیار نگران کننده ای می باشد. ایشان همچنین خواستار آن شدند که این پروژه راهسازی تا پایان سال 1393 به پایان رسد تا دیگر شاهد این صحنه های دل خراش و این مرگ ومیر بالا نباشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : مرتضی
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393
زمان : 9:46


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.